Sommar och solvarma dagar

2010-08-29 @ 19:23:49
....kan man saga :) iaf har i turkburkland

har inte hunnit uppdatera riktig...sitter ju inte vid en data hela tiden :)

har solat och badat...spelat biljard vid ett tivoli, och jag vann!!! haha! det hander aldrig typ

Bla himmel eller vad sager man?



Var pa stranden tills solen nastan gıck ner ida :)





Jag fran min balkong, har faktiskt minimal havsutsikt mellan husen



Igar kvall



Liseberg? haha neeee



Mitt misstag ida, kop inte sega godisar a glom dom i vaskan i solskenet ;)



Puss pa er, jag har de bast men mitt halva hjarta saknas mig! ALSKAR DIG JIMMY

Kommentarer

Postat av: Jimmy

Love u toooo mitt <3

2010-08-29 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback